otsikko
yhteystiedot
linkit

Tapahtumia vuodelta 2009

• Tampereella museokeskus Vapriikissa avautui intiaaninäyttely kesäkuussa. Sitting Bull – Intiaanipäällikkö Istuvan Härän maailma 12.6.–8.11.2009. Yhdistyksen ja museon keskinäiseen yhteistyöhön kuului syksyllä pidettäviä luentoja sekä lapsille suunnattua oheistoimintaa.
  • KAJO'-lehden numerosta 1/2009 tuli erikoisnumero Istuva Härkä -näyttelyn aihepiiristä. Samalla lehti palveli virallisena suomenkielisenä näyttelyjulkaisuna. Lehti postitettiin normaaliin tapaan jäsenille heti, kun se ilmestyi painosta.
Yhdistys kertoo tällä sivulla myös muusta intiaaneihin liittyvästä kuin, mikä suoraan liittyy yhdistyksen toimintaan, mutta ei luonnollisestikaan vastaa ulkopuolisten järjestäjien tapahtumien sisällöstä.